TTW
TTW

Angiljas drosmīgā tūrisma vīzija: priekšsēdētāja Amēlija Vanterpūla-Kubišča atklāj ilgtspējīgu, iekļaujošu un ar gaisu savienotu nākotni līdz 2026. gadam

Ceturtdiena, maijs 1, 2025

Šajā aktuālajā un ieskatu sniedzošajā sarunā Angiljas Tūrisma padomes priekšsēdētāja Amēlija Vanterpūla-Kubišas kundze izklāsta salas stratēģisko vīziju par to, kā līdz 2026. gadam pārveidot tūrisma nozari par savienotāku, iekļaujošāku un ilgtspējīgāku galamērķi. Ņemot vērā mainīgās globālās ceļošanas tendences un pieaugošās apmeklētāju cerības, Vanterpūla-Kubišas kundze piedāvā ceļvedi, kas vērsts uz ilgtspējību, uzlabotu gaisa satiksmi, kultūras saglabāšanu un daudzveidīgiem avotu tirgiem.

Angiljas tūrisma stratēģija balstās uz dažiem svarīgiem pīlāriem: tiešā gaisa transporta paplašināšana, pielāgošanās mainīgajam ceļotāju profilam, ilgtspējības prioritāšu noteikšana un piekļuves uzlabošana jaunattīstības tirgiem, izmantojot racionalizētus vīzu procesus. Mērķis nav tikai palielināt apmeklētāju skaitu, bet gan darīt to atbildīgi — nodrošinot, ka ekonomiskā izaugsme uzlabo vietējo iedzīvotāju iztiku, neapdraudot salas dabas resursus un kultūras identitāti.

Sala aktīvi īsteno iniciatīvas, kas atbilst Apvienoto Nāciju Organizācijas ilgtspējīgas attīstības mērķiem, piemēram, kultūras saglabāšanas projektus, ilgtspējīgu infrastruktūras plānošanu un ciešāku sadarbību ar ieinteresētajām personām un kopienām. Vanterpūla-Kubišs uzsver, ka Angiljas autentiskums, nevis liela mēroga komercializācija, joprojām ir tās pievilcības stūrakmens.

Lai saglabātu ekskluzivitāti, vienlaikus uzlabojot pieejamību, Tūrisma padome iesaistās dialogā ar reģionālajiem un starptautiskajiem pārvadātājiem. Starp tiem ir mazas aviokompānijas un vairāku galamērķu stratēģijas, piedāvājot vienmērīgāku ceļošanas pieredzi, īpaši no ASV un jaunattīstības tirgiem, piemēram, Latīņamerikas. Jaunizveidotais tiešsaistes e-vīzu portāls un gaidāmā digitālā iekāpšanas/izkāpšanas (ED) karšu sistēma atspoguļo Angiljas apņemšanos īstenot digitālo transformāciju ceļošanā.

Lai gan tradicionālie tirgi, piemēram, ASV, Kanāda un Apvienotā Karaliste, joprojām ir spēcīgi, Angilja palielina savu darbību Eiropā, Latīņamerikā un Āzijas un Klusā okeāna reģionā, tostarp Ķīnā un Austrālijā. Lai iesaistītos šajos strauji augošajos tirgos, Tūrisma padome pozicionē Angilju kā luksusa, privātuma un kultūras iepazīšanas paradīzi, kas īpaši piesaista jaunākus, turīgus ceļotājus, kuri meklē jēgpilnākus ceļojumu piedzīvojumus.

Gaisa satiksme joprojām ir gan izaicinājums, gan stratēģiska iespēja. Salas ģeogrāfiskā izolētība ir daļa no tās šarma, taču ilgtspējīgai izaugsmei ir nepieciešami radoši risinājumi. Sākot ar luksusa gaisa pakalpojumiem un beidzot ar reģionālām partnerībām un maršrutiem ar vairākām pieturām, Angilja īsteno gaisa transporta inovācijas, kas atbilst tās ilgtermiņa tūrisma mērķiem.

Rezumējot, intervija skaidri iezīmē Angiljas nākotnes ainu: izsmalcināts, augstas kvalitātes galamērķis, kurā prioritāte ir ilgtspējīgs tūrisms, kultūras mantojums, tirgus dažādošana un stratēģiska piekļuve gaisa telpai. Izmantojot šo līdzsvaroto un uz datiem balstīto pieeju, Angilja ir gatava attīstīt tūrismu, respektējot tā raksturu un paaugstinot tā globālo statusu.

Kā jūs paredzat Angiljas tūrisma nozares attīstību līdz 2026. gadam, un kādas galvenās stratēģijas tiek īstenotas, lai panāktu šo izaugsmi?

Līdz 2026. gadam mēs iztēlojamies Angilju kā savienotāku, iekļaujošāku un ilgtspējīgāku galamērķi, vienlaikus saglabājot tās atšķirīgo šarmu. Mūsu stratēģija ir balstīta uz stratēģisku gaisa transporta attīstību, mērķtiecīgu tirgus paplašināšanu, digitālajām inovācijām un dziļāku ieinteresēto personu sadarbību.

Ilgtspējība kļūst arvien svarīgāka ceļojumu nozarē. Kādas ilgtspējīga tūrisma iniciatīvas Angiljas Tūrisma padome piešķir prioritāti turpmākajos gados?

Ilgtspējība nav tikai tendence — tā ir mūsu apņemšanās. Mēs turpināsim stiprināt mūsu tūrisma produkta kultūras aspektus (piedāvājot kultūras un mantojuma objektus), aktīvi veicināsim Angiljas iedzīvotāju līdzdalību, mudināsim uz lielāku partnerību un sadarbību ar mūsu tūrisma nozares ieinteresētajām personām, lai nodrošinātu ilgtspējīgas tūrisma nozares attīstību. Globālā mērogā mēs arī koncentrējamies uz to, lai visa mūsu politika un plāni tiktu izstrādāti saskaņā ar ilgtspējīgas attīstības mērķu sasniegšanu.

Kā Angilja plāno ilgtermiņā līdzsvarot tūrisma izaugsmi ar dabas resursu un kultūras mantojuma saglabāšanu?

Angiljas identitāte slēpjas tās dabas skaistumā un kultūras mantojumā. Mūsu pieeja tūrisma attīstībai uzsver līdzsvaru, pārmērīgas attīstības ierobežošanu un mantojuma pieredzes veicināšanu, kas respektē vietējās tradīcijas. Valdība plāno turpināt vadīt izaugsmi, kas bagātina, nevis iznīcina mūsu resursus, lai nodrošinātu, ka mūsu sala saglabā autentiskumu paaudzēm ilgi.

Ņemot vērā pastāvīgo globālās mobilitātes veicināšanu, vai Angilja pēta iespējas paplašināt bezvīzu ceļošanas nolīgumus, jo īpaši ar jaunattīstības tirgiem?

Jā, globālās piekļuves paplašināšana ir prioritāte. Mēs cieši sadarbojamies ar Angiljas valdību, lai racionalizētu ieceļošanas procesus, jo īpaši ceļotājiem no Latīņamerikas un citām valstīm. Ir veiksmīgi izveidots tiešsaistes e-vīzu portāls, kas atvieglo ceļotāju piekļuvi, savukārt pašlaik tiek ieviesta digitālā iekāpšanas/izkāpšanas (ED) karte.

Uz kuriem starptautiskajiem tirgiem jūs koncentrējaties, lai palielinātu apmeklētāju skaitu Angiljā, un kā šie tirgi attīstās?

Lai gan Amerikas Savienotās Valstis, Kanāda un Apvienotā Karaliste joprojām ir mūsu galvenie tirgi, mēs novērojam ievērojamu intereses pieaugumu no jaunattīstības reģioniem, tostarp Eiropas, Latīņamerikas un plašākā Karību jūras reģiona. Reaģējot uz šo mainīgo dinamiku, mēs stratēģiski pielāgojam savus informēšanas un reklāmas pasākumus, lai ciešāk sazinātos ar šīm auditorijām.

Mūsu kampaņas arvien vairāk izceļ Angiljas nišas piedāvājumus — piemēram, īpaši veidotas kulinārijas pieredzes, individuāli pielāgotas labsajūtas atpūtas vietas, kultūras festivālus un intīmus pasākumus, kas atspoguļo salas autentisko šarmu. Turklāt mēs novērojam pieaugošu pieprasījumu jaunāku, turīgu ceļotāju vidū, kuri prioritāti piešķir autentiskumam, privātumam un ieskaujošām atpūtas iespējām, kas sniedz dziļāku, jēgpilnāku saikni un pieredzi.

Mainīgais ceļotāju profils paver jaunas iespējas mērķtiecīgai stāstu stāstīšanai, pielāgotai pieredzei un stratēģiskām partnerībām, kas ļaus mums vēl vairāk dažādot mūsu apmeklētāju bāzi, vienlaikus saglabājot ekskluzivitāti un kvalitāti, kas raksturo Angiljas zīmolu.

Kādus pasākumus Angiljas Tūrisma pārvalde veic, lai izveidotu vai stiprinātu tiešos aviokompāniju savienojumus starp Angilju un tādiem galvenajiem tūrisma tirgiem kā ASV, Ķīna, Austrālija un Tuvie Austrumi?

Gaisa satiksmes savienojamības stiprināšana ir mūsu stratēģijas pamatprincips. Mēs aktīvi apspriežamies ar reģionālajām un starptautiskajām aviokompānijām, tostarp mazajām aviokompānijām, lai uzlabotu tiešu piekļuvi no galvenajiem ASV centriem un izpētītu iespējas veidot partnerības. Mūsu mērķis ir pozicionēt Angilju kā pieejamāku salu, vienlaikus saglabājot intīmo ceļošanas pieredzi, ar kuru esam pazīstami.

Kā jūs plānojat piesaistīt ceļotājus no tādiem strauji augošiem tirgiem kā Ķīna un Austrālija, un kādi unikāli piedāvājumi piesaistīs šīs demogrāfiskās grupas?

Šie ceļotāji meklē greznību, drošību, autentiskumu un ieskaujošu kultūras pieredzi, ko visu piedāvā Angilja. Mēs turpināsim pielāgot kampaņas, kas demonstrēs mūsu neskartās pludmales, godalgoto virtuvi un butika stila naktsmītnes. Partnerība ar tūrisma operatoriem, dalība starptautiskās tirdzniecības izstādēs un sadarbība ar ietekmētājiem palīdzēs veidot atpazīstamību.

Kāda loma Angiljas tūrisma izaugsmē ir gaisa satiksmei, un kādas ir problēmas un iespējas, kas saistītas ar tiešo lidojumu attīstību no galvenajiem starptautiskajiem centriem?

Gaisa satiksme ir būtiska. Mēs nevaram palielināt apmeklētāju skaitu vai iekļūt jaunos tirgos bez ērtas piekļuves. Lai gan mūsu attālums palielina mūsu pievilcību, tas rada loģistikas izaicinājumus. Tā ir arī iespēja — mēs izmantojam inovatīvus gaisa transporta risinājumus, piemēram, reģionālās partnerības, luksusa gaisa pakalpojumus un vairāku galamērķu maršrutus, tostarp Angilju. Mūsu mērķis ir panākt pareizo līdzsvaru, saskaņojot mūsu mērķus, apmierinot ieinteresēto personu cerības un veicinot ilgtermiņa panākumus, kas ir gan ietekmīgi, gan ilgtspējīgi.

Kas ir vairāk Travel And Tour World

Noklikšķiniet tūlīt: atklājiet visas ziņas par ceļot, tūrisms, Izstādes gada Ceļojumi un ceļojumi pasaulē, Ieskaitot jaunākās ziņas par ceļojumiem un iknedēļas ceļojumu atjauninājumi forums ceļojumu tirdzniecība, aviosabiedrības, kruīzs, dzelzceļi, tehnoloģija, ceļojumu asociācija, DMC un video intervijas un reklāmas video.

Jaunākajām ceļojumu ziņām: atrodiet jaunākās ziņas tūrisma nozares jaunumi no katra pasaules stūra plkst Ceļojumi un ceļojumi pasaulē, jūsu vienīgais tiešsaistes avots jaunākās ziņas par starptautiskiem ceļojumiem pārklājums

Saņemt jaunākās ziņas un reāllaika ceļojumu nozares atjauninājumi in 104 reģionālās valodas, ar jaunākajām ceļojumu ziņām un tiešraidēm daudzvalodu platformās.

Saņemiet ikdienas ziņu devu no Travel Industry, abonējot Travel And Tour World biļeteni. Abonēt šeit

Watch Ceļojumi un ceļojumi pasaulē  Intervijas šeit.

Vairāk Ceļojumu ziņas, Ikdienas ceļojumu brīdinājums, un Ceļojumu nozares ziņas on Ceļojumi un ceļojumi pasaulē tikai. 
Vai jums ir stāsts, kas saistīts ar ceļojumu nozari? Nosūtiet mums e-pastu: [email protected]

reklāma

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

« Atpakaļ uz lapu

Jums arī varētu patikt

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.

Atlasiet savu valodu