TTW
TTW

Kenija ir gatava izrāvienam tūrismā, jo 2024. gadā sagaidāmi trīs miljoni apmeklētāju, paplašinot iespējas un palielinot ieņēmumus

Ceturtdiena, janvāris 9, 2025

Kenija Trīs miljoni apmeklētāju

Kenija paredz tūrisma uzplaukumu 2024. gadā ar trīs miljoniem apmeklētāju, ko veicinās pieaugošie ieņēmumi, daudzveidīga pieredze un stabils pēcpandēmijas atjaunošanas plāns.

Kenija plāno uzņemt trīs miljonus tūristu līdz šī gada beigām, iezīmē ievērojamu atspērienu tūrisma nozarē pēc Covid-19 pandēmijas izraisītajiem smagajiem traucējumiem un 2020. gada valsts mēroga bloķēšanas.

Tūrisma galvenais sekretārs Džons Lekakeny Ololtuaa uzsvēra, ka pirms pandēmijas tūrisms veidoja gandrīz 10% no Kenijas iekšzemes kopprodukta (IKP). Tomēr pandēmijas laikā nozare saskārās ar strauju lejupslīdi. Viņš norādīja, ka nozare šobrīd atrodas uz spēcīgas atveseļošanās trajektorijas.

Nacionālās tūrisma stratēģijas (NTS) 2025.–2030. gadam uzsākšanas laikā Naivašā Ololtuā paziņoja, ka kopš 2021. gada starptautiskie ieceļotāji ir pieaudzis, un reģistrēts pieaugums par 34%. Seminārs, ko rīkoja Apvienoto Nāciju Organizācijas Āfrikas Ekonomikas komisija (UNECA), pulcēja ieinteresētās puses, lai sadarbotos Kenijas tūrisma nozares nākotnes veidošanā.

NTS mērķis ir ieskicēt stratēģijas tūrisma izaugsmes un dažādošanas paātrināšanai. Ololtuaa uzsvēra, ka plāno sadarboties ar apgabalu valdībām, lai paplašinātu tūrisma piedāvājumu, tostarp veicinātu sanāksmju, stimulu, konferenču un izstāžu tūrismu.

Dati uzsver Kenijas iespaidīgo tūrisma atgūšanos. Starptautisko ieceļotāju skaits pieauga no 1.48 miljoniem 2022. gadā līdz 2.09 miljoniem 2023. gadā, atspoguļojot pieaugumu par 31.5%. Pieauga arī tūrisma ieņēmumi, 352.54. gadā sasniedzot 2023 KSh, salīdzinot ar 268.09 kns 2022. gadā. 2024. gada pirmajā pusē nozare nopelnīja 142.5 miljardus KSh ar 1,027,630 21.3 2023 starptautiskiem apmeklētājiem, kas ir par XNUMX% vairāk nekā tajā pašā periodāXNUMX.

Ololtuaa uzsvēra, ka NTS noteiks galvenos tūrisma izaugsmes virzītājus un veicinātājus, nodrošinot praktiskus plānus valsts tūrisma un ekonomisko mērķu sasniegšanai. Stratēģija pievērsīsies resursu mobilizācijai, darba vietu radīšanai, mārketingam un cilvēkresursu attīstībai, saskaņojot to ar Tūrisma likumu, kas nosaka tūrisma stratēģijas izstrādi ik pēc pieciem gadiem.

Dalībnieki tika mudināti koncentrēties uz stratēģiskām pārmaiņām, tostarp pozicionēt Keniju kā galamērķi visa gada garumā, radīt daudzveidīgus tūrisma produktus un mainīt valsts zīmolu kā izsmalcinātu, ilgtspējīgu ceļojumu galamērķi. Stratēģijā tiks uzsvērta arī digitālā transformācija, ilgtspējīga prakse un inovatīvs finansējums, lai atbalstītu nozares izaugsmi.

Kenijas dabiskais skaistums, sākot ar satriecošajām piekrastes pludmalēm un beidzot ar ikonisko savvaļas dzīvi, joprojām ir nozīmīgs starptautisko tūristu pievilcējs. Tūrisms ir valsts otrais lielākais ārvalstu valūtas pelnītājs aiz lauksaimniecības, kas veido 70% no IKP.

Tauta ir saskārusies ar ievērojamām problēmām, tostarp ilgstošu sausumu, kas skāra 24 apgabalus, nogalināja vairāk nekā 2.4 miljonus mājlopu un smagi skārusi ekosistēmas, piemēram, Amboseli, Tsavo un Laikipia-Samburu. Tam sekoja postoši plūdi, kas vēl vairāk nodarīja kaitējumu savvaļas dzīvniekiem un vietējām kopienām. Saskaņā ar Kenijas savvaļas dzīvnieku dienesta (KWS) datiem sausuma dēļ 205. gadā tika zaudēti 512 ziloņi, 2022 gnu un citi savvaļas dzīvnieki.

Tūrisma nozares atveseļošanās sniedz cerību miljoniem cilvēku, kuri uz to paļaujas, lai nodrošinātu iztiku. Kad Kenija atgūst savu pamatu, pastāvīgie centieni atjaunot un mainīt savu tūrisma nozari liecina par gaišāku nākotni nācijai un tās iedzīvotājiem.

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

Jums arī varētu patikt

Atlasiet savu valodu

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.