Otrdiena, jūnijs 10, 2025
Ekskluzīvā sarunā ar Ceļojumu un ceļojumu pasaule, Davešs Ravals, jaunieceltais komercdirektors Konrāds Pūns, dalās savā stratēģiskajā vīzijā par īpašuma pozicionēšanas paaugstināšanu luksusa viesmīlības jomā. Ar spēcīgu pieredzi pasaulē atzītu viesnīcu zīmolu jomā, Ravals savā amatā ienes uz datiem balstītu, uz viesiem orientētu un inovācijām vērstu pieeju.
Viņa galvenā uzmanība ir pievērsta integrēta komerciālā izaugsme, palielinot tirgus daļu augstas vērtības segmentos un veicinot ieinteresēto personu iesaisti. Viņa mērķis ir veidot uz analītiku un rezultātiem balstītu snieguma kultūru, nodrošinot mērogojamus un ilgtspējīgus panākumus.
Izpratne par mūsdienu vajadzībām “Bleisure” ceļotājs— tās, kas apvieno biznesu un atpūtu — ir viņa stratēģijas centrā. Viņš plāno radīt hiperpersonalizētu viesu pieredzi, ieviest uz pieredzi balstītas ieņēmumu plūsmas un padziļināt zīmola stāstījumu katrā saskares punktā, sākot no ēdināšanas līdz labsajūtai.
Lai paplašinātu Konrāda Pūnas tirgus ietekmi un piesaistītu jaunā laikmeta luksusa ceļotājus, Ravals uzsver kūrēšanu pieredzes piedāvājumi kas atspoguļo vietējo kultūru un zīmola ētiku. Tādas iniciatīvas kā “Pieredzes maltītes māksla” demonstrē zīmola spēju stāstīt stāstus caur dizainu un virtuvi. Turklāt digitālā iesaiste, lojalitātes programmas, piemēram, Hilton Honors, un stratēģiskās alianses ir daļa no viņa plāna sasniegt jaunāku, uz pieredzi orientētu auditoriju.
Ieņēmumu pieaugumu atbalstīs īpaši organizētas atpūtas brīvdienās, ierobežota skaita ēdināšana un inovatīvas zīmolu partnerības, kas katra ir paredzēta, lai pievienotu vērtību un diferencētu viesnīcu konkurētspējīgā tirgū. Viņa komerciālās stratēģijas pamatā ir tehnoloģijas un dati lai personalizētu piedāvājumus, optimizētu izplatīšanu un atklātu jaunas iespējas.
Ravals uzsver arī ilgtermiņa partnerattiecību veidošanu ar klientiem un kopienām, vienlaikus veicinot sadarbības kultūru savās komandās. Viņa vadības stils balstās uz skaidrību, iespēju paplašināšanu un nepārtrauktu mācīšanos, cenšoties iedvesmot izcilību, vienlaikus pielāgojoties mainīgajām viesu cerībām.
Ar stingru izpratni gan par tirgus dinamiku, gan viesu vēlmēm, Deiveša Ravala kunga vadība iezīmē daudzsološu nodaļu uzņēmumam. Konrāds Pūns, nostiprinot savu statusu kā mūsdienīgu greznības un inovāciju paraugu viesmīlības jomā.
Kādas ir jūsu galvenās prioritātes, uzņemoties komercdirektora amatu uzņēmumā Conrad Pune?
Manā jaunajā amatā galvenā uzmanība tiks pievērsta integrētas komerciālās izaugsmes veicināšanai, vienlaikus stiprinot Konrāda Pūnes pozīciju kā mūsdienīgas luksusa viesmīlības vadošo elementu. Mūsu galvenais mērķis ir paplašināt mūsu daļu stratēģiski augstvērtīgos segmentos, izmantot radošas pārdošanas stratēģijas un stiprināt attiecības ar ieinteresētajām personām un partneriem. Esmu arī apņēmies veidot uz datiem balstītu, uz rezultātiem orientētu kultūru visās komandās, lai veicinātu mērogojamu un ilgtspējīgu sniegumu.
Ņemot vērā jūsu daudzveidīgo pieredzi vadošo viesnīcu zīmolu jomā, kā jūs pielāgosiet savu stratēģiju Conrad Pune unikālajai luksusa pozicionēšanai?
Viesnīca Conrad Pune ir mūsdienīgas greznības simbols, kur izsmalcināta modernitāte nemanāmi savijas ar pilsētas bagātīgo kultūras gobelēnu. Balstoties uz manu pieredzi darbā ar dažiem no pasaules ikoniskākajiem viesnīcu zīmoliem, mana pieeja ir sniegt svaigu, bet dziļi informētu perspektīvu, kas papildina Conrad mantojumu – intuitīvu apkalpošanu, izsmalcinātu dizainu un vietēji iedvesmotu pieredzi.
Mana amata sākuma posmā mana uzmanība ir pievērsta mūsdienu Bleisure ceļotāju mainīgo vajadzību izpratnei — viesiem, kuri nemanāmi apvieno biznesu ar atpūtu. Šī segmenta pārstāvji meklē elastību, personalizētu apkalpošanu un ieskaujošu pieredzi, un es uzskatu, ka Conrad Pune ir ideāli piemērots, lai kļūtu par viņu iecienītāko galamērķi.
Mana stratēģija balstīsies trīs galvenajās jomās: hiperpersonalizēti viesu ceļojumi, inovatīvi ieņēmumu avoti, ko virza uz dzīvesveidu un pieredzi balstīti piedāvājumi, un dziļāka zīmola stāstu stāstīšana, kas emocionāli saista mūsu auditoriju. Sākot ar mūsu godalgotajām ēdināšanas vietām un beidzot ar ieskaujošām vietējām pieredzēm un uz labsajūtu balstītām uzturēšanās reizēm, katrs saskares punkts tiks izstrādāts, lai uzlabotu viesu iesaisti un komerciālos rezultātus.
Galu galā es cenšos balstīties uz Conrad zīmola stiprajām pusēm, vienlaikus pārveidojot tās mūsdienu luksusa ceļotāju vēlmēm. Runa ir ne tikai par uzturēšanos, bet arī par paliekošu mirkļu radīšanu.
Kā jūs plānojat paplašināt Conrad Pune tirgus ietekmi un piesaistīt nākamo luksusa ceļotāju paaudzi?
Līdztekus greznībai un komfortam mūsdienu ceļotājs meklē ieskaujošu pieredzi, autentiskumu, atklājumus un saikni. Lai labāk piesaistītu gaidāmo mērķa segmentu, mēs esam veidojuši pieredzes piedāvājumus, piemēram, vakariņas, pasākumus un citus, kas rezonē ar pilsētas būtību, vienlaikus atspoguļojot arī mūsu zīmola naratīvu. “Pieredzes maltītes māksla” ir lielisks piemērs tam, kā aptvert kultūru un stāstniecību, izmantojot ēdienu un dizainu. Papildus šai iniciatīvai mēs arī meklējam citas iniciatīvas, piemēram, stratēģiskās alianses, digitālo mediju izmantošanu un jaunas, pieredzi meklējošas auditorijas iesaistīšanu, izmantojot Hilton Honors lojalitātes programmu.
Vai varat pastāstīt par gaidāmajām iniciatīvām vai kampaņām, kas vērstas uz ieņēmumu pieaugumu vai tirgus diferenciāciju?
Mēs koncentrējamies uz tādu pieredžu radīšanu, kas pārsniedz gaidīto, pārvēršot katru saskares punktu par iespēju gan iesaistei, gan ieņēmumiem. Sākot ar kūrētām dzīvesstila atpūtas reizēm mājās un ierobežota skaita ēdināšanas pieredzēm līdz pat ietekmīgām zīmolu partnerībām, katra iniciatīva ir izstrādāta, lai pievienotu atšķirīgu vērtību un atšķirtu Conrad Pune no konkurentiem.
Kāda loma tehnoloģijām un uz datiem balstītām atziņām būs jūsu komerciālo un pārdošanas stratēģiju veidošanā uzņēmumā Conrad Pune?
Tehnoloģijas un dati ir mūsu komerciālās stratēģijas pamatā. Uzņēmumā Conrad Pune mēs ejam tālāk par intuīciju un gūstam ieskatu, izmantojot datus, lai labāk izprastu viesu uzvedību un precīzi pielāgotu individuālus piedāvājumus. Sākot ar dinamisku cenu noteikšanu un personalizētu mārketingu un beidzot ar izplatīšanas kanālu optimizēšanu un augstas vērtības segmentu identificēšanu, dati palīdz mums pieņemt gudrākus un ātrākus lēmumus.
Papildus veiktspējas rādītājiem dati palīdz mums paredzēt tendences, pilnveidot mūsu izplatīšanas veidu un atklāt jaunas tirgus iespējas. Integrējot tehnoloģijas visā viesu ceļojumā, sākot no atklāšanas līdz pat pēc uzturēšanās, mēs radām nevainojamu, intuitīvu pieredzi, kas atspoguļo izsmalcinātību un elastību, ko sagaidām no tāda zīmola kā Conrad.
Kā jūs plānojat stiprināt partnerības un ieinteresēto personu iesaisti, lai uzlabotu viesnīcas ilgtermiņa panākumus?
Ilgtermiņa panākumi ir balstīti uz jēgpilnām attiecībām — ar viesiem, komandas locekļiem, zīmola partneriem un plašāku sabiedrību. Uzņēmumā Conrad Pune es koncentrējos uz tādu partnerību veidošanu, kas sniedzas tālāk par darījumiem un sniedz kopīgu vērtību. Neatkarīgi no tā, vai tā ir rūpīgi atlasīta zīmola sadarbība, ciešāka sadarbība ar korporatīvajiem klientiem vai kopīgas iniciatīvas ar luksusa un dzīvesstila uzņēmumiem, mūsu mērķis ir veidot alianses, kas paaugstina zīmola atpazīstamību un paplašina mūsu darbības jomu.
Tikpat svarīgi ir rūpēties par iekšējām ieinteresētajām personām, pilnvarot mūsu komandas, saskaņot mērķus un veicināt sadarbības un atbildības kultūru. Apvienojot komerciālo vīziju un spēcīgu attiecību kapitālu, mēs varam radīt ilgtspējīgu ietekmi, kas veicina gan sniegumu, gan zīmola vērtību.
Strauji mainīgajā viesmīlības vidē, kā mainās viesu cerības un kā Conrad Pune pielāgosies, lai tās apmierinātu?
Mūsdienās viesu gaidas mainās uz personalizētāku, autentiskāku un jēgpilnāku pieredzi. Ceļotāji vēlas justies pamanīti – ne tikai apkalpoti ar uzturēšanos, kas atspoguļo viņu individuālās vēlmes, vērtības un dzīvesveidu. Ilgtspējība, labsajūta un nemanāma tehnoloģiju integrācija vairs nav izvēles, bet gan sagaidāmas.
Viesnīcā Conrad Pune mēs atbalstām šo evolūciju, padziļinot savu uzmanību hiperpersonalizācijai, izmantojot datus un viesu ieskatus, lai radītu personalizētus ceļojumus, kas pārsteidz un iepriecina. Mēs iekļaujam vietējo kultūru un autentiskas pieredzes savos piedāvājumos, lai radītu emocionālas saiknes, kas sniedzas tālāk par luksusa estētiku. Tehnoloģijām ir galvenā loma, lai padarītu katru mijiedarbību vieglu un intuitīvu, sākot no digitālām reģistrācijām līdz personalizētiem ieteikumiem.
Kādi vadības principi jūs vada, veidojot augstas veiktspējas, uz rezultātiem orientētas komerciālas komandas?
Es ticu skaidrai, pilnvarojošai un atbildīgai vadībai. Skaidru mērķu izvirzīšana, kas saskaņoti ar plašāku vīziju, rada komandas mērķi un fokusu. Tikpat svarīgi ir veicināt vidi, kurā indivīdi jūtas pilnvaroti uzņemties atbildību, ieviest jauninājumus un atklāti sadarboties.
Es uzsveru nepārtrauktu mācīšanos un uz datiem balstītu lēmumu pieņemšanu, mudinot komandu apstrīdēt pieņēmumus un ātri pielāgoties tirgus izmaiņām. Atzinība un caurspīdīga komunikācija veido uzticību un motivē ilgstoši augstu sniegumu. Galu galā līderība ir par kopīgas apņemšanās iedvesmošanu izcilībai, vienlaikus atbalstot katra komandas locekļa izaugsmi un panākumus.
reklāma
Tags: asiņošana, Konrāds Pūns, Deivešs Ravals
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Ceturtdiena, jūnijs 12, 2025
Komentāri: