Trešdiena, marts 12, 2025
Dienvidāzijas ceļojumu un tūrisma apmaiņa (SATTE) 2025, kas notika Yashobhoomi, Deli, Indijā, bija nozīmīgs pasākums, kas pulcēja pasaules tūrisma līderus, nozares profesionāļus un valdības amatpersonas, lai apspriestu jaunākās tendences, iespējas un izaicinājumus ceļojumu nozarē.
Indija ir kļuvusi par vienu no Turkiye visstraujāk augošajiem tūrisma avotu tirgiem, un skaitļi atspoguļo šo pieaugošo interesi. No 2023. gada līdz 2024. gadam bija ievērojams Indijas tūristu skaita pieaugums, kas apmeklēja Turkiye, mudinot iestādes izstrādāt pielāgotas mārketinga stratēģijas, kas atbilst Indijas ceļotāju vēlmēm, interesēm un cerībām.
SATTE 2025 kalpoja par būtisku platformu, lai veicinātu dialogu starp Turcijas tūrisma iestādēm, Indijas ceļojumu aģentūrām un starptautiskajiem tūrisma operatoriem, nodrošinot ilgtermiņa partnerattiecības, kas sniedz labumu abām valstīm. Galīgais mērķis ir pozicionēt Turkiju kā vienu no Indijas ceļotāju populārākajiem starptautiskajiem galamērķiem, kas aptver vairākus ceļojumu segmentus, sākot no budžetam draudzīga tūrisma līdz īpaši greznai pieredzei.
Attiecības starp Indiju un Turkiye tūrisma nozarē pēdējos gados ir piedzīvojušas ievērojamu izaugsmi, pateicoties mērķtiecīgu mārketinga kampaņu kombinācijai, uzlabotai gaisa satiksmei un labākai izpratnei par Indijas ceļotāju vēlmēm. Turkiye ir aktīvi sadarbojies ar Indijas tūrisma operatoriem, digitālajām ceļojumu platformām un viesmīlības partneriem, lai Indijas apmeklētājiem radītu viengabalaināku un aizraujošāku ceļojumu pieredzi.
Viena no galvenajām Turkiye prioritātēm ir veidot ciešākas ceļojumu partnerības ar Indijas ceļojumu aģentūrām, aviokompānijām un pasākumu organizatoriem, lai izveidotu pielāgotas paketes, kas atbilst Indijas tūristu dažādajām ceļojumu vēlmēm. Sākot ar jauniem ceļotājiem un medusmēneša ceļotājiem līdz korporatīvajiem ceļotājiem un lielām ģimeņu grupām, Turkiye ir pielāgojusi savus piedāvājumus, lai Indijas tūristi atrastu to, ko viņi meklē, neatkarīgi no tā, vai tā ir budžetam draudzīga kultūras pieredze vai bagātīgas, augstas klases brīvdienas.
SATTE pasākuma laikā Turcijas Tūrisma padome uzsvēra Turcijas unikālo stāvokli kā valsts, kas piedāvā vēsturiskas bagātības, dabas skaistuma, pasaules līmeņa viesmīlības un daudzveidīgas ceļojumu pieredzes sajaukumu. Viņa uzsvēra, ka tādi notikumi kā SATTE ir noderīgi, lai veicinātu ilgtermiņa sadarbību ceļojumu jomā starp Turkiye un Indiju, ļaujot abām valstīm gūt labumu no palielinātas tūrisma apmaiņas. Turpmākajos gados Turkiye plāno turpināt ieguldīt mārketinga kampaņās, kas koncentrējas uz galvenajām Indijas pilsētām, paplašinot tiešo lidojumu maršrutus un vienkāršojot vīzu piešķiršanas procesu, lai mudinātu vēl vairāk Indijas tūristu izpētīt tās daudzveidīgās ainavas.
Turkiye tūrisma attīstības stratēģija 2025. gadam un turpmākiem gadiem ir balstīta uz četriem galvenajiem pīlāriem, kas vērsti uz dažādu kategoriju ceļotāju piesaisti no Indijas. Mērķis ir padarīt Turciju par iecienītu galamērķi Indijas tūristiem visos ceļojumu segmentos, tostarp tiem, kas meklē budžetam draudzīgas brīvdienas, piedzīvojumu tūrismu, luksusa pieredzi un biznesa ceļojumus.
Turkiye pozicionē sevi kā luksusa ceļojumu centru, kas apkalpo augstas neto vērtības ceļotājus, kuri meklē ekskluzīvu, īpaši pielāgotu pieredzi. Tādas pilsētas kā Stambula, Bodruma un Antālija ir kļuvušas par sinonīmu bagātīgai viesmīlībai, augstākās klases kūrortiem, ar Michelin zvaigznēm saņēmušām ēdināšanas vietām un privātai jahtu pieredzei. Šīs pilsētas piedāvā dažādas luksusa iespējas, kas patīk Indijas ceļotājiem, kuri meklē privātumu, komfortu un augstākā līmeņa pakalpojumus.
Luksusa un pieredzes bagātu ceļojumu pieaugums ir padarījis Turkiju par pievilcīgu izvēli Indijas ceļotājiem, kuri dod priekšroku individuālai pieredzei, neatkarīgi no tā, vai tā ir nakšņošana privātā villā Bodrumā, atjaunojoša spa atpūta Antālijā vai izsmalcināta maltīte pasaules klases restorānā Stambulā. Turcijas tūrisma iestādes koncentrējas uz elitāro Indijas ceļotāju piesaisti, sadarbojoties ar luksusa ceļojumu aģentūrām un konsjerža pakalpojumiem, kas īpaši rūpējas par pārtikušajiem Indijas tūristiem, kuri meklē ceļojumu pieredzi.
Lai gan Stambula un Kapadokija joprojām ir Turcijas visvairāk apmeklētie galamērķi, tiek apzināti centieni reklamēt citus reģionus, kas piedāvā vienlīdz satriecošas ainavas, kultūras objektus un unikālu pieredzi. Indijas ceļotāji mēdz pievērsties labi zināmiem galamērķiem, taču Turcija mudina viņus izpētīt mazāk zināmus dārgakmeņus, piemēram:
Sanāksmes, stimuli, konferences un izstādes (MICE) nozare ir nozīmīga Turcijas izaugsmes joma, jo īpaši Indijas korporatīvajiem ceļotājiem. Valsts ir ieguldījusi lielus ieguldījumus mūsdienīgu konferenču centru attīstībā, jo īpaši Stambulā un Antālijā, lai piesaistītu globālus biznesa pasākumus, gadatirgus un korporatīvos pasākumus.
Turkijā ir pieaudzis galamērķa kāzu un medusmēneša tūrisms, īpaši no Indijas. Gleznainās ainavas, greznas kāzu norises vietas un pasaules līmeņa viesmīlība ir padarījusi Turciju par iecienītu izvēli Indijas pāriem, kas meklē grandiozas kāzu svinības un romantiskas brīvdienas.
Stambula, kas nodrošina perfektu vēsturisko pilu, modernas greznības un krastmalas skatu sajaukumu.
Turkiye agresīvi reklamē sevi kā kāzu un medusmēneša galamērķi, sadarbojoties ar Indijas kāzu plānotājiem, luksusa ceļojumu aģentūrām un augstas klases kūrortiem, kas īpaši rūpējas par Indijas kāzu tradīcijām.
Atšķirībā no daudziem globāliem galamērķiem, kas galvenokārt ir paredzēti budžeta vai luksusa ceļotājiem, Turcija ir pozicionējusi sevi kā iekļaujošu galamērķi, kas piedāvā daudzveidīgu ceļojumu pieredzi jebkura veida apmeklētājiem. Šī elastība padara Turciju par pievilcīgu izvēli Indijas tūristiem, kuru ceļošanas preferences aptver vairākas budžeta kategorijas.
Ceļotājiem, kas apzinās budžetu, Turkiye piedāvā izdevīgas naktsmītnes, bagātīgu kultūras pieredzi un piedzīvojumu tūrismu par saprātīgu cenu. Tādas pilsētas kā Stambula, Konija un Gaziantepa piedāvā lētas naktsmītnes, ielu ēdināšanas iespējas un lētu sabiedrisko transportu, padarot tās ideāli piemērotas ceļotājiem ar mugursomu un jauniem ceļotājiem, kuri vēlas izpētīt valsti, netērējot bagātību.
Indijas tūristi var baudīt vēsturiskas vietas, rosīgus tirgus un gleznainas ainavas, nepārsniedzot savu ceļojuma budžetu. Tajā pašā laikā Turkiye ir arī luksusa ceļojumu vieta, kas piedāvā piecu zvaigžņu viesnīcas, ekskluzīvu pieredzi un augstas klases iepirkšanos. Indijas ceļotāji, kuri meklē greznību un ekskluzivitāti, var ļauties privātām jahtu tūrēm, pasaules klases spa kūrortiem, izsmalcinātiem restorāniem un izciliem iepirkšanās rajoniem tādās pilsētās kā Bodruma, Antālija un Stambula.
Labsajūtas tūrisms ir vēl viena svarīga joma, jo arvien vairāk Indijas ceļotāju vēlas atpūsties un atjaunot spēkus brīvdienu laikā. Tradicionālie turku pirti, labsajūtas rekolekcijas un ārstnieciskās spa iespējas kļūst arvien populārākas to apmeklētāju vidū, kuri vēlas atpūsties un uzlādēties gleznainā vidē.
Indijas ceļojumu tirgus ir viens no visstraujāk augošajiem Turkijas tūrisma segmentiem, kas liek pāriet uz pielāgotām mārketinga stratēģijām un uzlabot Indijas ceļotāju pieejamību. Tā kā Indijas tūristi turpina izpētīt starptautiskos galamērķus ārpus tradicionālajiem karstajiem punktiem, Turcija aktīvi strādā, lai pozicionētu sevi kā Indijas apmeklētāju labāko izvēli, izmantojot mērķtiecīgu reģionālo mārketingu un uzlabotu savienojamību.
Viens no galvenajiem Indijas ceļotāju šķēršļiem vēsturiski ir bijusi ierobežota piekļuve tiešajiem lidojumiem un valodas ierobežojumi. Lai pārvarētu šīs problēmas, Turkiye ir uzsākusi pielāgotas reklāmas kampaņas hindi, tamilu un gudžaratu valodā, nodrošinot, ka ar ceļošanu saistītā informācija ir viegli pieejama lielākam Indijas ceļotāju segmentam. Šīs lokalizācijas stratēģijas mērķis ir piesaistīt tūristus no 2. un 3. līmeņa pilsētām, kuri, iespējams, iepriekš nav uzskatījuši Turkiju par ceļojumu galamērķi.
Turklāt, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu pēc ceļojumiem no Indijas uz Turkiju, aviokompānijas paplašina savu darbību. Vairākas aviokompānijas, tostarp Turkish Airlines un Indigo, ir paziņojušas par palielinātu tiešo lidojumu savienojumu starp lielākajām Indijas pilsētām (piemēram, Deli, Mumbaju un Bangaloru) un Stambulu. Šī paplašināšana samazinās ceļojuma laiku, uzlabos cenas pieejamību un padarīs Turciju par pieejamāku galamērķi Indijas tūristiem.
Cenšoties racionalizēt ceļojumu pieredzi, Turkiye arī stiprina savas partnerības ar Indijas ceļojumu aģentūrām, tiešsaistes platformām un ceļojumu rīkotājiem, lai padarītu rezervācijas ērtākas un rentablākas. Paredzams, ka šī stratēģiskā sadarbība turpmākajos gados veicinās vēl lielāku Indijas apmeklētāju skaita pieaugumu.
Tā kā arvien vairāk Indijas ceļotāju izpēta starptautisko atpūtas, biznesa un luksusa tūrismu, ir paredzams, ka Turkiye aktīvā pieeja tūrisma infrastruktūras paplašināšanai, vīzu procedūru vienkāršošanai un tiešo lidojumu uzlabošanai tuvākajā nākotnē pozicionēs valsti kā vienu no Indijas ceļotāju populārākajiem galamērķiem Eiropā.
Lai gan Indija joprojām ir viens no visstraujāk augošajiem Turcijas ceļojumu tirgiem, valsts tūrisma stratēģija sniedzas tālu ārpus Dienvidāzijas, uzsvaru liekot uz apmeklētāju piesaisti no visas pasaules. Pēdējos gados Turkiye ir kļuvusi par vadošo pasaules ceļojumu galamērķi, 61. gadā uzņemot 2024 miljonu apmeklētāju, ierindojot to starp piecām visvairāk apmeklētajām valstīm pasaulē.
Galvenais šo panākumu virzītājspēks ir Turcijas stratēģiskās mārketinga kampaņas, kuru mērķauditorija ir ceļotāji no Āzijas, Eiropas un Ziemeļamerikas. Turcijas tūrisma veicināšanas un attīstības aģentūrai (TGA) ir bijusi galvenā loma Turcijas starptautiskās atpazīstamības paplašināšanā, veicinot daudzveidīgu pieredzi, sākot no vēsturiskā tūrisma līdz piedzīvojumu sportam un luksusa ceļojumiem.
Papildus atpūtas tūristu piesaistei Turkiye koncentrējas uz savas tūrisma ekonomikas attīstību, izmantojot tādas vērtīgas nozares kā medicīnas tūrisms, biznesa ceļojumi un galamērķa kāzas. Tādas pilsētas kā Stambula un Antālija ir kļuvušas par galvenajiem medicīnas un labsajūtas tūrisma centriem, piedāvājot pasaules līmeņa veselības aprūpes iestādes, kosmētiskās ķirurģijas un labsajūtas rekolekcijas, kas piesaista pacientus un labsajūtas meklētājus no visas pasaules.
Turklāt Turkiye spēcīgā institucionālā sistēma un publiskā un privātā sektora sadarbība ir veicinājusi strauju infrastruktūras attīstību, ilgtspējīga tūrisma projektus un inovatīvus viesmīlības pakalpojumus. Valsts ieņēmumi no tūrisma 62. gadā sasniedza 2024 miljardus dolāru, atspoguļojot tās ilgtermiņa tūrisma izaugsmes plāna panākumus.
Raugoties nākotnē, Turkiye mērķis ir turpināt dažādot savu tūrisma piedāvājumu, palielināt pieejamību un paplašināt savu sasniedzamību jaunos tirgos, nostiprinot savu reputāciju kā viena no pasaules dinamiskākajām ceļojumu ekonomikām.
Tā kā globālais tūrisms turpina augt, liels uzsvars tiek likts uz ilgtspējību un atbildīgu tūrismu, lai nodrošinātu, ka ceļošana joprojām ir videi draudzīga, kultūru cienoša un ekonomiski izdevīga vietējām kopienām. Turkiye ir aktīvi ieviesusi ilgtspējības iniciatīvas, kas vērstas uz videi draudzīgu tūrismu, kultūras saglabāšanu un atbildīgu ceļošanas praksi.
Viens no galvenajiem Turcijas ilgtspējības mērķiem ir plastmasas atkritumu samazināšana un zaļāku tūrisma alternatīvu veicināšana. Vairāki populāri tūrisma galamērķi, tostarp Kapadokija un Melnās jūras piekraste, ir uzsākuši programmas, lai samazinātu vienreizējās lietošanas plastmasu, uzlabotu atkritumu apsaimniekošanu un veicinātu videi draudzīgu tūrisma praksi.
Papildus vides ilgtspējībai Turkiye strādā, lai aizsargātu un saglabātu savas UNESCO Pasaules mantojuma vietas, nodrošinot, ka vēstures pieminekļi, senās drupas un kultūras pieminekļi paliek neskarti nākamajām paaudzēm. Ilgtspējīga tūrisma politika ietver mantojuma vietu apmeklētāju vadlīnijas, vēstures pieminekļu atjaunošanas projektus un noteikumus, lai novērstu pārapdzīvotību trauslajās ekoloģiskajās teritorijās.
Pieaugot ceļotāju skaitam, kas meklē videi draudzīgu pieredzi, ir sagaidāms, ka Turkiye arī turpmāk piešķirs prioritāti ilgtspējībai tūrisma attīstībā, padarot to par vadošo atbildīgā globālā tūrisma jomā.
Ar agresīviem paplašināšanās plāniem, pieaugot luksusa tūrismam, pieaugot MICE Turcija, ņemot vērā iespējas un lielu uzmanību pievēršot Indijas tirgum, ir stabili nostiprinājusies kā viens no pasaules vadošajiem ceļojumu galamērķiem. Valsts spēja apkalpot dažādus ceļotājus — no budžetam draudzīgiem ceļotājiem līdz īpaši grezniem tūristiem — padara to par pievilcīgu iespēju gan Indijas apmeklētājiem, gan pasaules ceļotājiem.
Tā kā Turkiye turpina dažādot savu tūrisma piedāvājumu, uzlabo savienojamību un iegulda ilgtspējīgā ceļojumā, nākotne izskatās ārkārtīgi daudzsološa. Ar spēcīgāku iesaistīšanos Indijas tirgū, pielāgotām mārketinga stratēģijām un paplašinātiem lidojumu maršrutiem Indijas ceļotāji var sagaidīt nevainojamu un neaizmirstamu pieredzi Turcijā.
Ar bagātu vēsturi, elpu aizraujošām ainavām un pasaules līmeņa viesmīlību Turcija ir gatava uzņemt ceļotājus no visas pasaules, piedāvājot neaizmirstamu un daudzveidīgu pieredzi.
Lasīt Ceļojumu nozares ziņas in 104 dažādas reģionālo valodu platformas
Saņemiet mūsu ikdienas ziņu devu, abonējot mūsu biļetenus. Abonēt šeit.
Watch Ceļojumi un ceļojumi pasaulē Intervijas šeit.
Vairāk Ceļojumu ziņas, Ikdienas ceļojumu brīdinājums, un Ceļojumu nozares ziņas on Ceļojumi un ceļojumi pasaulē tikai.
Tags: MICE, MICE Izaugsmes plāni, Jauns ziņojums, Tūrisma ziņas, Ceļojumu ziņas, Turkiye, Turcijas tūrisms
Sestdiena, marts 15, 2025
Sestdiena, marts 15, 2025
Sestdiena, marts 15, 2025
Sestdiena, marts 15, 2025
Piektdiena, marts 14, 2025
Sestdiena, marts 15, 2025
Sestdiena, marts 15, 2025
Komentāri: