Pirmdiena februāris 3, 2025
Izstādē FITUR 2025, kas notika Madridē, Spānijā, Namībijas tūrisma padomes Eiropas direktors Matiass Lemke sniedza ieskatu Namībijas mērķtiecīgajās mārketinga stratēģijās, kuru mērķis ir piesaistīt spāņu tūristus. Uzsverot Spānijas tirgus nozīmi, Lemcke uzsvēra valsts unikālos piedāvājumus un pielāgotās pieejas, kas paredzētas Spānijas ceļotāju valdzināšanai.
Namībijas klātbūtne izstādē FITUR 2025
FITUR kalpo kā galvenā platforma Namībijai, lai parādītu savu tūrisma potenciālu. Lemke norādīja, ka pasākums ir būtisks, lai sazinātos ar Spānijas tūrisma nozares galvenajiem spēlētājiem, tostarp tūrisma operatoriem, ceļojumu aģentiem un mediju pārstāvjiem. Namībijas tūrisma padome kopā ar privātā sektora partneriem, piemēram, namiņiem un ceļojumu rīkotājiem, izmantoja FITUR, lai Spānijas tirgū iepazīstinātu ar Namībijas daudzveidīgajām apskates vietām.
Integrētā mārketinga pieeja
Lai efektīvi iesaistītu Spānijas auditoriju, Namībija izmanto integrētu mārketinga stratēģiju, kas ietver gan uzņēmumu savstarpējo (B2B), gan uzņēmumu un patērētāju (B2C) iniciatīvas. Šī pieeja ietver:
Tirgus fokusa paplašināšana
Lai gan Namībija tradicionāli ir piedzīvojusi ievērojamu tūristu skaitu no Centrāleiropas valstīm, piemēram, Vācijas, Austrijas un Šveices, notiek saskaņoti centieni dažādot savu tūristu bāzi. Spānijas tirgus ir uzrādījis daudzsološu izaugsmi, īpaši pēcpandēmijas laikmetā. Lai gūtu labumu no šīs tendences, Namībijas tūrisma padome 2025. gadā plāno rīkot īpašus pasākumus Madridē un Barselonā, mērķējot uz tirdzniecības partneriem un plašsaziņas līdzekļiem, lai vēl vairāk palielinātu interesi.
Turklāt tiek apsvērti tādi reģioni kā Valensija un Ziemeļspānija, lai nākotnē varētu veikt reklāmas pasākumus, atzīstot šo apgabalu neizmantoto potenciālu.
Unikāli Namībijas pārdošanas piedāvājumi
Lemke kaislīgi aprakstīja Namībijas nepārspējamās atrakcijas, uzsverot valsts piedāvāto "telpas greznību". Namībija, kuras zemes platība ir vairāk nekā divas reizes lielāka par Spāniju, un iedzīvotāju skaits ir tikai trīs miljoni, piedāvā plašas, neskartas ainavas, kur apmeklētāji var izjust vientulību un mieru.
Galvenie izceļ:
Nākotnes perspektīva
Namībijas tūrisma padome ir apņēmusies uzturēt un palielināt savu klātbūtni Spānijas tirgū. Izmantojot stratēģiskās partnerības, mērķtiecīgas mārketinga kampaņas un demonstrējot valsts unikālās atrakcijas, Namībija cenšas pozicionēt sevi kā galveno galamērķi Spānijas ceļotājiem, kuri meklē autentisku un ekskluzīvu pieredzi.
Noslēgumā jāsaka, ka Matiasa Lemkes vadībā Namībijas tūrisma pārvalde īsteno visaptverošu un dinamisku stratēģiju Spānijas tūristu piesaistīšanai. Izceļot valsts unikālās ainavas, bagātīgo savvaļas dabu un kultūras bagātību, Namībija ir gatava kļūt par spāņu ceļotāju iecienītāko galamērķi nākamajos gados.
Namībija, valsts ar plašām ainavām un daudzveidīgām savvaļas dzīvniekiem, ir viens no Āfrikas unikālākajiem ceļojumu galamērķiem. Namībija, kas pazīstama ar savām elpu aizraujošajām ainavām, piedāvā bezgalīgus tuksnešus, dramatiskus kanjonus un nelīdzenas piekrastes līnijas. Namibas tuksnesis, kurā atrodas smailās Sossusvlei sarkanās kāpas, ir pasaulē vecākais tuksnesis un ceļotājiem noteikti jāapmeklē. Ikoniskā Deadvlei ar saviem senajiem, saules apdedzinātajiem kokiem papildina reģiona sirreālo skaistumu.
Savvaļas dabas entuziastiem Etošas nacionālais parks nodrošina neaizmirstamu safari pieredzi. Parka sāls pannas piesaista dažādus dzīvniekus, tostarp ziloņus, lauvas, žirafes un retus melnos degunradžus. Namībija ir slavena arī ar saviem saglabāšanas centieniem, jo īpaši gepardu un citu apdraudētu sugu aizsardzībā.
Piedzīvojumu meklētāji var izpētīt Skeleton Coast — aizraujoši skaistu posmu, kur kuģu vraki un slīdošā migla piešķir ainavai noslēpumainību. Swakopmund, piekrastes pilsēta, piedāvā aizraujošas aktivitātes, piemēram, braukšanu ar smilšu dēļiem, braukšanu ar kvadracikliem un izpletņlēkšanu.
Kultūras pieredze ir bagāta ar iespējām apmeklēt Himba cilvēkus, daļēji nomadu cilti, kas pazīstama ar savu tradicionālo dzīvesveidu. Apmeklētāji var arī izpētīt Vācijas koloniālo vēsturi tādās pilsētās kā Vindhuka un Līderica.
Namībijas plašās atklātās vietas, satriecošais dabas skaistums un zemais iedzīvotāju blīvums piedāvā ceļotājiem retu vientulības un piedzīvojumu sajūtu. Ar lielisku infrastruktūru pašpiedziņas safari, tas ir ideāls galamērķis neatkarīgiem ceļotājiem, kas vēlas izjust Āfrikas neapstrādāto skaistumu savā tempā. Neatkarīgi no tā, vai meklējat piedzīvojumus, savvaļas dzīvniekus vai kultūru, Namībija piedāvā patiesi neaizmirstamu ceļojumu.
FITUR 2025: izcils globāls tūrisma pasākums, kurā tiek demonstrētas nozares inovācijas
FITUR 2025, Starptautiskais tūrisma gadatirgus, ir paredzēts kā viena no nozīmīgākajām globālajām ceļojumu un tūrisma izstādēm, kas notiks Madridē, Spānijā. Kā viena no vadošajām platformām nozares profesionāļiem FITUR kalpo kā galvenais tikšanās punkts pasaules tūrisma ieinteresētajām pusēm, tostarp ceļojumu aģentūrām, tūrisma aģentūrām, viesmīlības zīmoliem un aviokompānijām.
Šis prestižais pasākums sniedz iespēju galamērķiem visā pasaulē demonstrēt savus ceļojumu piedāvājumus, veicināt ilgtspējīga tūrisma iniciatīvas un veicināt stratēģisku biznesa sadarbību. Stingri koncentrējoties uz inovācijām un digitālo transformāciju, FITUR 2025. gads akcentēs sasniegumus ceļojumu tehnoloģijās, viedajā tūrismā un videi draudzīgos ceļošanas risinājumos.
Šī gada galvenais notikums ir topošo un iedibināto tūrisma tirgu dalība, tostarp Namībija, kas uzsver savu “Kosmosa greznība” ceļojumu pieredze. Arī citi reģioni, piemēram, Latīņamerika, Āzija un Tuvie Austrumi, iepazīstinās ar savām jaunākajām tūrisma stratēģijām, apmierinot ceļojumu vajadzības pēc pandēmijas.
FITUR 2025 daudzveidīgā darba kārtība ietver tīkla sesijas, B2B sanāksmes, paneļdiskusijas un tūrisma investīciju forumi, sniedzot apmeklētājiem ieskatu jaunākajās nozares tendencēs. Paredzams, ka pasākuma galvenās tēmas būs ilgtspējība, digitalizācija un atbildīgs ceļojums.
Ar arvien pieaugošo starptautisko klātbūtni FITUR turpina braukt globālā tūrisma izaugsme un inovācijas, veidojot ceļojumu nākotni, savienojot nozares līderus, politikas veidotājus un tūrisma profesionāļus no visas pasaules. Madride atkal būs tūrisma nozares epicentrs, kas 2025. gadā veidos pamatu tūrisma nepārtrauktai attīstībai.
Piektdiena, februāris 7, 2025
Piektdiena, februāris 7, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Komentāri: