Pirmdiena februāris 3, 2025
Pasaules bagātākie cilvēki no jauna definē greznību 2025, dodot priekšroku ceļot un labsajūta pār tradicionālajām luksusa precēm.
Jauns ziņojums no finanšu pakalpojumu uzņēmums Charles Schwab atklāj, ka turīgi patērētāji ir samazinot luksusa iepirkšanās, augstākās klases transportlīdzekļu un izglītības izmaksas vienlaikus ievērojami palielinot budžetu brīvdienas, labsajūtas tūrisms un personīgā veselība.
Šī maiņa atbilst globālajām ceļošanas un ekonomikas tendencēm, kuras iezīmē Pasaules tūrisma organizācija (UNWTO) un ESAO tūrisma perspektīva, kas norāda uz pieaugošu izvēli uz pieredzi balstīti tēriņi starp cilvēkiem ar augstu neto vērtību.
Starp personām ar vismaz USD 1 miljons ieguldāmos aktīvos, 40% plāno ceļot vairāk 2025. gadā, padarot to viņu galvenā diskrecionāro izdevumu prioritāte.
Šī tendence ir tūrisma nozares pārveidošana, ar luksusa ceļojumu pakalpojumu sniedzēju piedāvājumu ekskluzīvas pieredzes, Piemēram, kā:
Tikmēr, 31% turīgo patērētāju teikt, ka viņi mazāk tērēs luksusa precēm, kas signalizē par pāreju no "klusas luksusa" tendence no 2024.
Šī maiņa atspoguļo plašāku globāla virzība uz jēgpilnu pieredzi pār materiālo īpašumu.
Papildus ceļojumiem, 26% pārtikušo patērētāju plānot palielināt izdevumus veselībai un labsajūtai, veicinot izaugsmi medicīnas tūrisms, personalizētas veselības aprūpes programmas un spa rekolekcijas. Ceļojumi, kas vērsti uz labsajūtu, uzņem apgriezienus, un pārtikušie cilvēki vēlas:
Ziņojumi Globālais labsajūtas institūts norāda to labsajūtas tūrisms līdz 1.3. gadam sasniegs 2025 triljonus USD, ko veicina patērētāju pieprasījums pēc veselīgāks dzīvesveids un profilaktiski veselības aprūpes risinājumi.
Papildus ceļojumi un labsajūta, prioritātes ir personas ar augstu neto vērtību investīcijas nekustamajā īpašumā un mājas uzlabošana. Par 23% turīgo plānot atjaunot vai paplašināt savus īpašumus, redzot ilgtermiņa vērtību nekustamo īpašumu pāri īslaicīgām luksusa tendencēm.
Un otrādi, izdevumi par:
Saskaņā ar Eiropas Centrālā banka), tas atspoguļo izmaiņas bagātības pārvaldības stratēģijas, jo īpaši bagātie piešķir prioritāti stabilitāte, aktīvu vērtības pieaugums un dzīves kvalitāte salīdzinājumā ar materiāliem luksusa pirkumiem.
Neskatoties uz globālās nenoteiktības, 56% cilvēku ar augstu neto vērtību palikt optimistiski par saviem finanšu portfeļiem, kamēr 64% plāno pielāgot savus ieguldījumus tuvākajos mēnešos.
Uzmanība ir vērsta uz investīciju stratēģiju uzlabošana nevis veikt krasas pārmaiņas, nodrošinot ilgtermiņa finansiālo drošību.
Šie atklājumi pasvītro a fundamentālas pārmaiņas luksusa tirgū— kur priekšroka tiek dota labsajūtai, ceļošanai un personīgai bagātināšanai pāri tradicionālajiem statusa simboliem.
As pārtikuši patērētāji meklē pārveidojošu pieredzi, tad tūrisma un labsajūtas nozares ir gatavas ievērojamai izaugsmei, pielāgojoties jaunas cerības augstas klases tēriņos.
ar privātie ceļojumi, ieskaujošas labsajūtas programmas un luksusa pieredzes tūrisms pieaug, 2025. gads iezīmē a jauna ēra luksusa dzīvesveidam, pārdefinējot kā bagātie iegulda savā labklājībā un globālajā izpētē.
Tags: Veselības un labsajūtas tūrisms, augstākās klases ceļojumu pieredze, luksusa ceļojumu tirgus, luksusa ceļojumu tendences 2025. gadā, privātās lidmašīnas tūres, ceļot, brīvdienas, bagāto ceļotāju tēriņi, labsajūta, Labsajūtas rekolekcijas, labsajūtas tūrisms
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Komentāri: