TTW
TTW

airBaltic jaunā mobilā lietotne tikai sešu mēnešu laikā veicina četrpadsmit procentu pieaugumu un simts divdesmit divus procentus ieņēmumus

Pirmdiena februāris 3, 2025

AirBaltic

airBaltic jaunā mobilā lietotne, kas tika izlaista 2024. gada jūlijā, ir dubultojusi rezervāciju skaitu, palielinājusi ieņēmumus un uzlabojusi ceļojumu pieredzi vairāk nekā 409,000 XNUMX lietotāju.

Latvijas aviokompānija airBaltic atzīmē savas jaunās mobilās lietotnes ievērojamos panākumus, kas tika ieviesta 2024. gada jūlijā kā iepriekšējās platformas uzlabota versija. Programma, kas izstrādāta, lai racionalizētu pasažieru pieredzi, ir ievērojami palielinājusi iesaisti un ieņēmumus tikai sešos mēnešos kopš tās palaišanas.

Eksponenciāls rezervāciju un papildu ieņēmumu pieaugums

Jaunajai lietotnei ir bijusi galvenā loma tiešo rezervāciju veicināšanā, dubultojot tās daļu no aviokompānijas tīmekļa vietnē veiktajiem darījumiem. 2024. gada pirmajā pusē, kad vēl darbojās vecā lietotne, mobilās rezervācijas veidoja tikai 7% no kopējām aviokompānijas rezervācijām. Gada otrajā pusē šis rādītājs pieauga līdz 14%, parādot lietotnes ietekmi uz klientu uzvedību. Turklāt papildu ieņēmumi pieauga par iespaidīgiem 122%, jo pasažieri arvien vairāk izmantoja lietotni, lai iegādātos papildinājumus, piemēram, papildu bagāžu, vēlamo sēdvietu, maltīšu priekšpasūtījumus un citus pakalpojumus.

Māris Rudens, Mārketinga lojalitātes, klientu pieredzes un partnerības vadītājs plkst AirBaltic: “Esam gandarīti par izcilajiem rezultātiem jaunā AirBaltic mobilā lietotne ir sasniegusi tikai sešus mēnešus kopš tās palaišanas. Šī ievērojamā izaugsme apliecina mūsu apņemšanos ieviest jauninājumus un uzlabot klientu pieredzi. Mēs joprojām esam apņēmušies turpināt attīstīt šo platformu, lai nodrošinātu vēl labāku pieredzi mūsu klientiem nākotnē. Mēs aicinām ikvienu lejupielādēt jauno AirBaltic mobilā lietotne, pievienojieties airBaltic klubs, un izbaudiet priekšrocības un uzlabotu ceļojumu pieredzi, lidojot ar mums.

Augoša lietotāju bāze un augsta iesaistīšanās

Pirmajos sešos mēnešos lietotne piesaistīja 409,000 29 unikālu lietotāju, nostiprinot tās kā būtiska instrumenta lomu airBaltic ceļotājiem. Tādām funkcijām kā interaktīvās Shake & Win kampaņas ir bijusi izšķiroša nozīme iesaistes veicināšanā. Jāatzīmē, ka aviokompānijas jaunākā kampaņa, kas tika uzsākta saistībā ar airBaltic XNUMX. gadadienu, uzstādīja jaunus rekordus klientu mijiedarbībā.

Nozares atzinība un augstākā līmeņa sniegums

Mobilā lietotne ne tikai guvusi ievērību ceļotāju vidū, bet arī ieguvusi nozares atzinību, nodrošinot Apple App Store bezmaksas kategorijas pirmo vietu Latvijā. Starp visbiežāk rezervētajiem maršrutiem, izmantojot lietotni, ir galvenie reģionālie savienojumi, tostarp Viļņa-Rīga, Tallina-Rīga un Helsinki-Rīga.

Uzlabota lietotāja pieredze un ceļošanas ērtības

Pārveidotā lietotne, kas ir pieejama gan iOS, gan Android lietotājiem, piedāvā virkni funkciju, kuru mērķis ir padarīt gaisa satiksmi nevainojamu. Pasažieri var ērti piekļūt visai gaidāmo lidojumu informācijai vienuviet, nodrošinot ceļojumu bez problēmām. Digitālās iekāpšanas kartes tagad ir integrētas lietotnē, vienkāršojot iekāpšanas procesu, savukārt savlaicīgi informatīvie paziņojumi sniedz reāllaika atjauninājumus par informāciju, kas saistīta ar lidojumu, piemēram, reģistrēšanās atvēršanas vietām un svarīgiem brīdinājumiem par ceļošanu.

Nostiprinātas airBaltic kluba funkcijas

Lietotnē ir arī atjaunināta airBaltic Club sadaļa, kas ļauj dalībniekiem efektīvi pārvaldīt savus lojalitātes punktus. Lietotāji var izsekot punktu atlikumam, skatīt dalības priekšrocības un pārraudzīt savu progresu elites statusā. Turklāt ceļotāji var manuāli pievienot rezervācijas, ja viņu lojalitātes dalības numurs nebija iekļauts rezervēšanas laikā, nodrošinot nevainojamu atlīdzības pieredzi.

Savienojamības paplašināšana dažādos reģionos

Tā kā airBaltic turpina paplašināt savu tīklu, aviokompānija šobrīd apkalpo vairāk nekā 130 maršrutus no galvenajiem centriem, tostarp Rīgas, Tallinas, Viļņas, Tamperes, kā arī sezonas lidojumus no Grankanārijas. Pārvadātājs savieno pasažierus ar dažādiem galamērķiem, kas aptver Eiropu, Tuvos Austrumus, Ziemeļāfriku un Kaukāza reģionu.

Strauji ieviešot savu mobilo lietotni un apņemoties uzlabot digitālos risinājumus, airBaltic joprojām ir inovāciju priekšgalā, padarot ceļošanu pieejamāku, efektīvāku un izdevīgāku saviem klientiem.

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

Jums arī varētu patikt

Komentāri:

Atstāj atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti ar *

Atlasiet savu valodu

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.