TTW
TTW

Virdžīnu salu tūrisma samits uzsver CTO piecu pīlāru stratēģiju tūrisma izaugsmei un noturībai

Ceturtdiena, janvāris 30, 2025

Jūsu darbs IR Klientu apkalpošana Karību jūras reģiona tūrisma organizācija (CTO) ir pastiprinājis vajadzību pēc stratēģiskām partnerībām, inovācijām un ilgtspējīga tūrisma, lai saglabātu reģiona konkurētspēju globālajā tirgū. Šī bija galvenā tēma 2025. gada Virdžīnu salu tūrisma samits, Kur CTO ģenerālsekretāre un izpilddirektore Dona Regisa-Prospera mudināja reģiona tūrisma vadītājus uz to paļauties tikai uz dabisko skaistumu un tā vietā apskauj tālredzīga politika un sadarbības centieni.

Pasākums, ko vada Britu Virdžīnu salu Tūrisma, kultūras un ilgtspējīgas attīstības ministrija, sadarbībā ar. \ t Britu Virdžīnu salu tūrisma padome un Britu Virdžīnu salu jahtu, viesnīcu un tūrisma asociācija (BVIYHTA), saveda kopā vairāk nekā 300 tūrisma interesentu.

Savas galvenās runas laikā Regisa-Prospera izklāstīja vērienīgu redzējumu par a noturīga, uz inovācijām balstīta un uz sadarbību vērsta Karību jūras reģiona tūrisma nozare, uzsverot, ka diskusijām ir jārada konkrētas darbības, nevis tikai dialogs.

Vairāk nekā tikai dabisks skaistums

Regis-Prosper uzdeva dalībniekiem būtisku jautājumu: "Vai mūsu skaistums ir pietiekams, lai garantētu mūsu nākotni?" Lai gan viņa atzina, ka Karību jūras reģiona dabiskās atrakcijas ir nenoliedzamas, viņa to uzsvēra strukturētāka un ilgtspējīgāka pieeja ir būtiska, lai nodrošinātu reģiona tūrisma nākotni.

Viņa uzsvēra, ka, attīstoties globālajām ceļojumu tendencēm, Karību jūras reģionam ir jāpāriet no izturīga galamērķa uz atjaunojošu- viens tāds aktīvi gūst labumu savai videi, ekonomikai un kopienām.

Pieci ilgtspējīga Karību jūras reģiona tūrisma pīlāri

Regis-Prosper iepazīstināja CTO pārdomātais plāns, kas tiks prezentēts vēlāk 2025, kas koncentrējas uz pieciem galvenajiem pīlāriem:

Integrējot šos pīlārus, Karību jūras reģiona mērķis ir nostiprināt savu stāvokli kā viens no pasaules vadošajiem tūrisma galamērķiem.

Stratēģisko partnerību spēks

Samita galvenā uzmanība tika pievērsta tam, cik svarīgi publiskā un privātā sektora partnerības Karību jūras reģiona tūrisma nākotnes veidošanā. Regiss-Prospers to uzsvēra sadarbība starp nozarēm ir būtiska, lai nodrošinātu ilgtermiņa panākumus.

CTO pašlaik ir a 25 dalībvalstu un 65 privātā sektora partneru tīkls, tostarp aviokompānijām, kruīzu līnijām, ceļojumu aģentūrām un mārketinga firmām. Šis augošais tīkls atvieglo kopīgiem centieniem uzlabot ilgtspējīgu infrastruktūru, ieviest videi draudzīgas tehnoloģijas un uzlabot atkritumu apsaimniekošanu visā reģionā.

Savā uzrunā Regisa-Prospera arī uzsvēra vietējo kopienu loma Karību jūras reģiona tūrisma identitātes veidošanā. Viņa to uzsvēra lēmumu pieņemšanas procesā jāiesaista iedzīvotāji, jo tie ir reģiona kultūras, vides un ekonomikas pārvaldnieki.

Kvalificēta darbaspēka attīstīšana nākotnei

Tūrisms joprojām ir viens no Karību jūras reģiona valstīm lielākie ekonomikas virzītāji, un Regis-Prosper to uzsvēra investīcijas reģiona darbaspēkā ir būtiskas turpmākai izaugsmei.

Viņa uzsvēra CTO 192 apmācību kursi, izstrādāts sadarbībā ar Karību jūras valstu viesnīcu un tūrisma asociācija (CHTA), kas liecina par organizācijas apņemšanos darbaspēka attīstībā. Šīs programmas aptver dažādas prasmes, sākot no viesmīlības vadība digitālajam tūrisma mārketingam, nodrošinot, ka nozares profesionāļi ir sagatavoti mainīgajai ceļojumu ainavai.

Turklāt CTO ir ieviesis uz tūrismu orientētas e-grāmatas un tiešsaistes mācību platformas paredzēts izglītošanai sākumskolas un vidusskolas skolēni par potenciālo karjeru nozarē.

Regis-Prosper arī sniedza a CTO 2025. gada apmācību kalendāra priekšskatījums, signalizējot par organizācijas nodomu turpināt stiprināt tūrisma nodarbinātības iespējas visā reģionā.

Galvenās globālās tendences, kas ietekmē Karību jūras reģiona tūrismu

Samits sniedza arī ieskatu par galvenās tendences, kas veido Karību jūras reģiona ceļojumu nākotni, kas, domājams, ietekmēs reģionālās tūrisma stratēģijas:

Reģionālās vienotības nepieciešamība Karību jūras reģiona tūrismā

Regis-Prospers uzsvēra, ka Karību jūras reģionam ir jādarbojas kā vienotam spēkam, nevis kā konkurējošiem galamērķiem. Līdz sadarbības, nevis sāncensības veicināšana, reģionā var piesaistīt lielāku daļu pasaules ceļotāju, vienlaikus nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.

Viņa mudināja tūrisma vadītājus sadarboties attīstībā kopīgas mārketinga kampaņas, pārrobežu ceļojumu iniciatīvas un kopīgi nozares standarti paaugstināt Karību jūras reģiona reputāciju visā pasaulē.

Nākotne, kas balstīta uz vīziju, stratēģiju un rīcību

Samitam noslēdzoties, bija skaidrs, ka Karību jūras reģiona tūrisma nākotni nenoteiks tikai tās dabiskais skaistums. Reģiona panākumi ilgtermiņā būs atkarīgi no cik labi tas pielāgojas mainīgajām ceļotāju vēlmēm, iegulda darbaspēka attīstībā un veicina stratēģiskās alianses.

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

Jums arī varētu patikt

Komentāri:

Atstāj atbildi

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti ar *

Atlasiet savu valodu

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.