TTW
TTW

Eiropas Komisija uzsāk apspriešanu par ES ilgtspējīga tūrisma stratēģiju: tūrisma nākotnes veidošana Eiropā

Otrdiena, jūnijs 10, 2025

Drosmīgā solī pretī tūrisma nozares pārveidošanai... Eiropas Komisija ir oficiāli uzsākusi apspriešanu, lai izstrādātu visaptveroša ES ilgtspējīga tūrisma stratēģijaŠīs iniciatīvas mērķis ir nodrošināt, lai tūrisms Eiropā saglabātu konkurētspēju, ilgtspējību un iekļaujību, pielāgojoties mūsdienu izaicinājumiem, vienlaikus saglabājot kontinenta kultūras un vides vērtības. Apspriešana ir būtiska daļa no pastāvīgajiem centieniem izstrādāt tūrisma modeli, kas vadīs nozari nākamajā desmitgadē.

Apspriešanas laika grafiks

Apspriešana, kas notiek līdz plkst. Augusts 15, 2025, aicina plašu ieinteresēto personu loku, tostarp valdības, uzņēmumus, pilsoniskās sabiedrības organizācijas un privātpersonas, kuras interesējas par tūrismu, dalīties savos viedokļos. Dalībnieki tiek mudināti koncentrēties uz konkrētām kompetences jomām, neaizpildot visu anketu.

reklāma

Galvenās apspriešanā aplūkotās tēmas

The ES ilgtspējīga tūrisma stratēģija koncentrēsies uz vairākām galvenajām tēmām, kas ir izvirzījušās par kritiski svarīgām tūrisma nozares nākotnei. Šīs tēmas ir izstrādātas, lai risinātu gan nozares izaicinājumus, gan izaugsmes un inovāciju iespējas. Eiropas Komisija ir īpaši noraizējies par:

  1. Overtūrisms
    Viena no aktuālākajām problēmām Eiropas tūrismā ir pārmērīgs tūrisms, kas ir novedis pie pārapdzīvotības tādos populāros galamērķos kā Barcelona, Venēcija, un AmsterdamaApspriešanas mērķis ir noteikt risinājumus, kas varētu vienmērīgāk sadalīt tūrismu starp reģioniem, novēršot kaitējumu kultūras mantojuma vietām un vienlaikus nodrošinot, ka vietējās kopienas gūst labumu no tūrisma.
  2. Videi Draudzīga Pieeja
    Ilgtspējīga tūrisma prakse ir ļoti svarīga, lai samazinātu tūrisma nozares ekoloģisko pēdu. Eiropas Komisija izpētīs stratēģijas, kā veicināt videi draudzīgu praksi, piemēram, energoefektīvas naktsmītnes, ilgtspējīgu transportu un atkritumu apsaimniekošanas risinājumus. Tādas iniciatīvas kā ES Zaļais darījums un Eiropas Klimata pakts arī būs nozīme, lai nodrošinātu, ka tūrisms atbalsta Eiropas plašākos vides mērķus.
  3. Prasmju attīstība
    Lai tūrisma nozare varētu pielāgoties mainīgajām ceļotāju prasībām un digitālo tehnoloģiju ietekmei, ir nepieciešams augsti kvalificēts darbaspēks. Eiropas Komisija apkopos ieteikumus par to, kā labāk apmācīt darbiniekus tūrisma nozarē, uzsverot prasmes ilgtspējības, klientu apkalpošanas un digitālās pratības jomā.
  4. Krīzes noturība
    Tūrisma nozari ir smagi ietekmējusi Covid-19 pandēmija, uzsverot nepieciešamību pēc noturības krīžu gadījumā. Apspriešanā tiks izpētītas stratēģijas tādas nozares veidošanai, kas spēj ātri pielāgoties neparedzētiem izaicinājumiem, nodrošinot uzņēmējdarbības nepārtrauktību un aizsargājot darbvietas tūrisma nozarē.
  5. Pārrobežu mobilitāte
    Tā kā dažās jomās joprojām ir spēkā ceļošanas ierobežojumi un ES dalībvalstīs ir atšķirīgi noteikumi, ir ļoti svarīgi nodrošināt tūristiem netraucētu pārrobežu mobilitāti. Eiropas Komisija cenšas uzlabot ceļošanas politikas saskaņošanu un robežkontroles efektivitāti, lai apmeklētājiem atvieglotu ceļošanas pieredzi.

Šīs tēmas atbilst esošajām sistēmām, tostarp ES tūrisma programma 2030. gadam un Tūrisma pārejas ceļš, kuros izklāstīti ilgtermiņa mērķi Eiropas tūrisma nozares ilgtspējīgai attīstībai. Apspriešana sniegs vērtīgu ieskatu šajos jautājumos, palīdzot politikas veidotājiem izstrādāt efektīvu un praktisku stratēģiju.

Dalība un ieinteresēto personu iesaistīšana

The Eiropas Komisija uzsver programmas nozīmi sadarbības ievade attīstot Ilgtspējīga tūrisma stratēģijaIniciatīva aicina plašu ieinteresēto personu loku sniegt savas atziņas:

Šīs plašās apspriešanas mērķis ir radīt "no apakšas uz augšu" pieeja tādu politikas nostādņu izstrādei, kuru pamatā ir reālās pasaules pieredze un vajadzības. Iesaistot pēc iespējas vairāk perspektīvu, Eiropas Komisija cenšas nodrošināt, lai galīgā stratēģija atspoguļotu visu ieinteresēto personu dažādās vajadzības.

Plašāka sabiedriskā apspriešana

Pēc mērķtiecīgas apspriešanas fāzes Eiropas Komisija plāno uzsākt a plašāka sabiedriskā apspriešana apkopot plašākas auditorijas viedokļus. Tas sniegs papildu iespējas personām un organizācijām, kas nav tieši iesaistītas sākotnējā apspriešanā, dalīties savās domās par ilgtspējīga tūrisma nākotni Eiropā.

Šī sabiedriskā apspriešana būs svarīgs solis galīgās stratēģijas izstrādē, kas ir gan iekļaujoša, gan atspoguļo visas Eiropas tūrisma ekosistēmas vajadzības. Šajā posmā apkopotie viedokļi palīdzēs veidot ilgtermiņa tūrisma vīziju Eiropā.

ES loma globālā ilgtspējīga tūrisma veidošanā

The ES ilgtspējīga tūrisma stratēģija ir daļa no plašākiem centieniem nodrošināt, lai Eiropa saglabātu konkurētspēju kā globāls tūrisma galamērķis, vienlaikus ieņemot vadošo pozīciju ilgtspējības jomā. Eiropas valstis, kas pazīstamas ar savu daudzveidīgo ainavu, bagāto kultūras mantojumu un dinamiskajām pilsētām, jau ir nozīmīgi globālie tūrisma dalībnieki. Tomēr, pasaulei kļūstot videi apzinīgākai, pieaug pieprasījums pēc atbildīgs tūrisms kas prioritāti piešķir vietējo kopienu un ekosistēmu labklājībai.

Papildus ilgtspējības atbalstam Eiropā stratēģijas mērķis ir radīt piemēru pārējai pasaulei. Uzņemot vadošo lomu ilgtspējīga tūrisma prakses attīstībā, Eiropa var veidot globālās tendences un mudināt citus reģionus pieņemt līdzīgus modeļus.

Kā šī stratēģija nāks par labu Eiropas galamērķiem?

Programmas īstenošana. \ T ES ilgtspējīga tūrisma stratēģija sniegs tālejošus ieguvumus abiem vietējās kopienas un tūrisma uzņēmumiem visā Eiropā. Tūrismam kļūstot ilgtspējīgākam, tas radīs ilgtermiņa ekonomikas izaugsmi, vienlaikus samazinot ietekmi uz vidi. Koncentrējoties uz tādām jomām kā overturisms, prasmju attīstīšana, un krīzes noturībastratēģija nodrošinās, ka tūrisms atbalsta Eiropas ekonomiku, neapdraudot vietējo kopienu labklājību vai dabas resursus.

Turklāt stratēģijas mērķis ir veicināt tūrismu mazāk zināmi galamērķi kas agrāk, iespējams, tika ignorēti. Veicinot ilgtspējīgākus ceļošanas modeļus, Eiropa var popularizēt tādus slēptus dārgumus kā Sofija Bulgārijā, Ļvova Ukrainā, vai Puglia Itālijā, ļaujot šiem reģioniem gūt labumu no tūrisma ekonomiskās ietekmes, neizjūtot pārapdzīvotības negatīvo ietekmi.

Secinājums: Veidojot ilgtspējīgu Eiropas tūrisma nākotni

Tūrisma nozarei saskaroties ar pieaugošo izmaksu, vides ilgtspējības un mainīgās globālās dinamikas izaicinājumiem, ES ilgtspējīga tūrisma stratēģija piedāvā Eiropai iespēju no jauna iztēloties, kā tūrisms var attīstīties, vienlaikus aizsargājot vidi un atbalstot vietējās kopienas. Apspriešanās procesā Eiropas Komisija vēlas izstrādāt stratēģiju, kas virzīs tūrisma nozari uz ilgtspējīgāku ilgtspējīga, noturīga un iekļaujoša nākotnē. Apkopojot dažādus viedokļus un iesaistot ieinteresētās personas no visas tūrisma ekosistēmas, Eiropa var turpināt būt atbildīga tūrisma līdere un rādīt globālu piemēru citiem reģioniem.

reklāma

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.

Atlasiet savu valodu