Otrdiena, februāris 4, 2025
Cultural Holidays, atzīts spēlētājs ceļojumu un tūrisma nozarē, ir sasniedzis nozīmīgu pavērsiena punktu apkalpo 250,000 XNUMX ceļotāju. Šis sasniegums tiek sasniegts laikā, kad globālā tūrisma nozare piedzīvo spēcīgu atveseļošanās pēc pandēmijas, arvien lielāku uzsvaru liekot uz kultūras iegremdēšana, pieredzes ceļošana un ilgtspējīgs tūrisms. Uzņēmuma panākumi atspoguļo pārmaiņas patērētāju ceļošanas paradumi, kur ceļotāji arvien vairāk meklē jēgpilnu un transformējošu pieredzi.
Kā ceļotāji dod priekšroku atpūtas ceļojumiem, nevis citiem izdevumiem, uzņēmumi, kas piedāvā kultūru iekļaujoša un ilgtspējīga tūrisma pieredze ir redzējuši a pieprasījuma pieaugums. Saskaņā ar nozares ziņojumiem a 2024. gada ceļojumu tendenču pētījums atklāja, ka 64% pasaules ceļotāju bija gatavi samazināt izdevumus citās jomās, lai koncentrētos uz ceļošanu, uzsverot ceļojumu pieredzes bagātināšanas nozīmi.
Kultūras brīvdienas ir izvirzījušas sevi kā līderi šajā mainīgajā ainavā piedāvājot pielāgotu kultūras pieredzi kas patīk gan pieredzējušiem ceļotājiem, gan pirmreizējiem pētniekiem. Viņu maršruti uzsver vietējā iesaistīšanās, autentiska kultūras mijiedarbība un personīgās izaugsmes iespējas, formula, kas ir veicinājusi uzņēmuma straujo paplašināšanos.
Ceļotāji, īpaši jaunākās paaudzes, vairs nav tikai meklējami apskates ekskursijas— viņi meklē pieredzi, ko piedāvā personīgā bagātināšana. Dati no a 2024 aptauja norādīja, ka:
Atzīstot šīs tendences, Culture Holidays ir pielāgojis savus piedāvājumus, lai koncentrētos uz:
Tā kā pieprasījums pēc starptautiskie ceļojumi turpina kāpt, to prognozē nozares eksperti globālie tūrisma izdevumi griba līdz 2.4. gadam sasniegt 2025 triljonus USD, pieaugums no 1.7 triljoni 2024. Šis tūrisma izdevumu pieaugums izceļ:
Kultūras brīvdienās ir izmantoja šīs tendences paplašinot savu portfeli kulturāli bagāta, transformējoša ceļojumu pieredze, nodrošinot, ka tas atbilst cerībām mūsdienu ceļotāji, kas meklē dziļāku saikni ar globālajām kultūrām.
Kā daļu no savām saistībām uzlabojot ceļotāja pieredzi, Kultūras brīvdienas integrējas tehnoloģiju virzīti risinājumi savos piedāvājumos. Gaidāmais “TripGenie — izveidojiet savu sapņu ceļojumu uzreiz” rīks ļaus ceļojumu aģentiem un klientiem, lai bez piepūles pielāgotu ceļojumus, racionalizējot rezervācijas procesu un pieejamības uzlabošana tiem, kas vēlas kūrēt personalizēti maršruti.
Piesaistot mākslīgais intelekts un digitālā pielāgošana, uzņēmumam ir paredzēts:
Kopš pandēmijas ceļojumu nozare ir piedzīvojusi būtiskas izmaiņas, un daudzi ceļotāji to vēlas jēgpilnākas, apzinātākas un personalizētākas pieredzes. Kultūras svētki ir veiksmīgi pielāgota šīm jaunajām prasībām, piedāvājot ieskaujoša kultūras pieredze, kas koncentrējas uz autentiskumu, ilgtspējību un vietējo iesaisti.
Šis pavērsiens no apkalpo 250,000 XNUMX ceļotāju ir vairāk nekā tikai skaitlis — tas apzīmē:
Koncentrējoties uz ilgtspējīgs tūrisms, kopienas vadīta pieredze un pārveidojoši ceļojumi, Kultūras brīvdienas ir ne tikai veicinājušas globālo ceļojumu atdzimšana bet arī uzstādīja jaunus etalonus nozarē.
Raugoties uz priekšu, Kultūras brīvdienas ir pozicionējot sevi turpmākai paplašināšanai, ar plāniem ieviest jauni galamērķi, inovatīvi ceļojumu formāti un ilgtspējīgas iniciatīvas kas atbilst globālajām tūrisma tendencēm.
Viens no saviem nākotnes mērķiem uzņēmuma mērķis ir:
Tags: Āzija, Āzijas tūrisma jaunumi, Bali, Bali tūrisma ziņas, kultūras tūrisms, Deli, Deli tūrisma jaunumi, Dubai, Dubaijas tūrisma ziņas, globālās tūrisma tendences, Indija, Indijas tūrisma jaunumi, Indonēzija, Indonēzijas tūrisma ziņas, Middle East, Tuvo Austrumu tūrisma ziņas, New Delhi, ilgtspējīgi ceļojumi, AAE tūrisma jaunumi, Apvienotie Arābu Emirāti
Piektdiena, februāris 7, 2025
Piektdiena, februāris 7, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Piektdiena, februāris 7, 2025
Sestdiena, februāris 8, 2025
Piektdiena, februāris 7, 2025
Komentāri: