TTW
TTW

Scandinavian Airlines nostiprina savu statusu kā viena no Eiropas labākajām aviokompānijām punktualitātes ziņā

Svētdiena, februāris 2, 2025

Eiropas SAS

Eiropas debesīs dominē SAS, jo tā ieņem trešo vietu starp visprecīzākajām aviokompānijām, nodrošinot pasaules labāko desmitnieku vietu ar izcilu laiku.

SAS sasniedz spēcīgu sniegumu un izaugsmi 2024. gadā

Scandinavian Airlines (SAS) ir panākusi ievērojamu progresu, ierindojoties starp Eiropas punktuālākajām aviokompānijām. Saskaņā ar Cirium 2024. gada On-Time Performance Review, SAS nodrošināja trešo vietu Eiropā, tūlīt aiz Iberia Express un Iberia. Tas arī ieguva vietu pasaules labāko desmitniekā par punktualitāti, demonstrējot būtiskus darbības uzlabojumus.

Darbības izcilība un zemas atcelšanas likmes

Galvenais SAS panākumu faktors ir tās stingrā darbības disciplīna 2024. gadā. Aviosabiedrība saglabāja ārkārtīgi zemu atcelšanas līmeni, kas ir zem 1%, kas ir krietni zem nozares vidējā rādītāja 1.6%. No 16,026 150 plānotajiem reisiem tika atcelti mazāk nekā 81.20. Turklāt SAS reģistrēja 79.43% savlaicīgu ierašanās līmeni un XNUMX% savlaicīgi izbraukšanas rādītāju, vēl vairāk pastiprinot tā uzticamību.

Kāpšana globālajā reitingā

SAS apņemšanās ievērot punktualitāti ierindoja to devītajā pozīcijā pasaulē, apsteidzot United Airlines un tūlīt aiz Iberia. Šis sasniegums izceļ aviokompānijas koncentrēšanos uz efektivitāti un klientu apmierinātību, palīdzot tai iegūt atzinību kā vienam no uzticamākajiem pārvadātājiem.

Stratēģiskās izmaiņas jaunā vadībā

2021. gadā Anko Van Der Verfs pārņēma SAS izpilddirektora (CEO) amatu ar vīziju pārveidot aviokompāniju. Viņa stratēģija "SAS Forward" par prioritāti izvirzīja izmaksu samazināšanu, darba līgumu pārrunāšanu, ieņēmumu palielināšanu, izmantojot sekundāro pārdošanu, un ieguldījumus digitālajā pārveidē. Aviokompānija arī ieviesa jaunus maršrutus, piemēram, Kopenhāgenu uz Bangkoku, un uzsvēra punktualitāti kā galveno darbības rādītāju.

Atlēciens no pandēmijas

Covid-19 pandēmijas laikā SAS saskārās ar finansiālām grūtībām, ievērojami samazinoties pasažieru skaitam un ieņēmumiem. Līdz 2021. gada beigām tas bija pārvadājis 7.38 miljonus pasažieru, kas iezīmē strauju pasažieru ieņēmumu kritumu par 39.44% un kopējo pasažieru skaita kritumu par 40.07% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

Tomēr pavērsiens sākās 2022. gadā, kad SAS pārvadāja 17.03 miljonus pasažieru, atspoguļojot ieņēmumu pieaugumu par 183.76% un pasažieru skaita pieaugumu par 90.68%. Augošā tendence turpinājās arī 2023. gadā ar 22.73 miljoniem pasažieru, kas ir par 33.45% vairāk nekā iepriekšējā gadā.

Ar spēcīgu darbības sniegumu, skaidru stratēģisko vīziju un fokusu uz efektivitāti, SAS ir gatava turpmākai izaugsmei un panākumiem turpmākajos gados.

Share On:

Abonējiet mūsu biļetenus

Jums arī varētu patikt

Atlasiet savu valodu

PARTNERI

at-TTW

Abonējiet mūsu biļetenus

Es vēlos saņemt ceļojumu ziņas un tirdzniecības notikumu atjauninājumus no Travel And Tour World. esmu lasījis Travel And Tour World'sKonfidencialitātes paziņojums.