Svētdiena, februāris 2, 2025
Eiropas debesīs dominē SAS, jo tā ieņem trešo vietu starp visprecīzākajām aviokompānijām, nodrošinot pasaules labāko desmitnieku vietu ar izcilu laiku.
Scandinavian Airlines (SAS) ir panākusi ievērojamu progresu, ierindojoties starp Eiropas punktuālākajām aviokompānijām. Saskaņā ar Cirium 2024. gada On-Time Performance Review, SAS nodrošināja trešo vietu Eiropā, tūlīt aiz Iberia Express un Iberia. Tas arī ieguva vietu pasaules labāko desmitniekā par punktualitāti, demonstrējot būtiskus darbības uzlabojumus.
Galvenais SAS panākumu faktors ir tās stingrā darbības disciplīna 2024. gadā. Aviosabiedrība saglabāja ārkārtīgi zemu atcelšanas līmeni, kas ir zem 1%, kas ir krietni zem nozares vidējā rādītāja 1.6%. No 16,026 150 plānotajiem reisiem tika atcelti mazāk nekā 81.20. Turklāt SAS reģistrēja 79.43% savlaicīgu ierašanās līmeni un XNUMX% savlaicīgi izbraukšanas rādītāju, vēl vairāk pastiprinot tā uzticamību.
SAS apņemšanās ievērot punktualitāti ierindoja to devītajā pozīcijā pasaulē, apsteidzot United Airlines un tūlīt aiz Iberia. Šis sasniegums izceļ aviokompānijas koncentrēšanos uz efektivitāti un klientu apmierinātību, palīdzot tai iegūt atzinību kā vienam no uzticamākajiem pārvadātājiem.
2021. gadā Anko Van Der Verfs pārņēma SAS izpilddirektora (CEO) amatu ar vīziju pārveidot aviokompāniju. Viņa stratēģija "SAS Forward" par prioritāti izvirzīja izmaksu samazināšanu, darba līgumu pārrunāšanu, ieņēmumu palielināšanu, izmantojot sekundāro pārdošanu, un ieguldījumus digitālajā pārveidē. Aviokompānija arī ieviesa jaunus maršrutus, piemēram, Kopenhāgenu uz Bangkoku, un uzsvēra punktualitāti kā galveno darbības rādītāju.
Covid-19 pandēmijas laikā SAS saskārās ar finansiālām grūtībām, ievērojami samazinoties pasažieru skaitam un ieņēmumiem. Līdz 2021. gada beigām tas bija pārvadājis 7.38 miljonus pasažieru, kas iezīmē strauju pasažieru ieņēmumu kritumu par 39.44% un kopējo pasažieru skaita kritumu par 40.07% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.
Tomēr pavērsiens sākās 2022. gadā, kad SAS pārvadāja 17.03 miljonus pasažieru, atspoguļojot ieņēmumu pieaugumu par 183.76% un pasažieru skaita pieaugumu par 90.68%. Augošā tendence turpinājās arī 2023. gadā ar 22.73 miljoniem pasažieru, kas ir par 33.45% vairāk nekā iepriekšējā gadā.
Ar spēcīgu darbības sniegumu, skaidru stratēģisko vīziju un fokusu uz efektivitāti, SAS ir gatava turpmākai izaugsmei un panākumiem turpmākajos gados.
Tags: Aviokompānijas ziņas, Aviokompānijas uzticamība, Aviācijas nozare, Eiropa, Lidojuma punktualitāte, SAS, skandināvu aviokompānijas, Ceļojumu ziņas
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025
Pirmdiena februāris 17, 2025